Бидний ажиллах арга барил
ERP (Enterprise Resource Planning) нэвтрүүлэх үйл явц нь байгууллагын үйл ажиллагааг бүхэлд нь сайжруулах, мэдээллийн урсгалыг нэгдсэн системээр дамжуулан удирдах зорилготой цогц процесс юм. Бидний ERP систем нэвтрүүлэх арга барил нь дараах үе шатуудын дагуу явагддаг:
Шаардлага тодорхойлох, шинжилгээ
Таны байгууллагын ERP нэвтрүүлэх зорилго, бизнес хэрэгцээ нь юу болохыг тодорхойлох. Тухайн бизнесийн "Pain Points" юу болохыг олох, GAP шинжилгээ хийх
Хөгжүүлэлт, системийн тест
Шинжилгээний шатанд танай байгууллагад нэмэлтээр хөгжүүлэлт хийх шаардлагатай гэж дүгнэсэн бол уг нэмэлт хөгжүүлэлтүүдийг кодчилох, шалгах, турших ажлууд хийх
Хүлээлцэх тест, нэвтрүүлэлт
Танай байгууллагын дата мэдээллийг ERP системд оруулах, үндсэн тохиргоонууд хийх, нэмэлт хөгжүүлэлтийг 2 тал хамтран шалгах
Зүгшрүүлэлт, баталгаат хугацаа
ERP-г танай байгууллага өдөр тутамдаа ашиглах явцад гарсан асуудал, алдааг шийдвэрлэх, сайжруулах